"I don't see how an article of clothing can be indecent. A person, yes." ~ Robert A. Heinlein

Jag och mina föräldrar satt i lugn och ro och smått uttråkade i vardagsrummet igår. Mama satt och zappade mellan kanalerna och fick sedan ett litet utbrott eftersom det bara var brittiska kriminalserier på TV.
Det var då det hände.
Det var då hon tryckte på svt1.
Det var då jag såg honom.
Bradley James.
I normala nutida kläder.
Då bytte mama kanal.
NEEEJ!
Jag slet åt mig fjärrkontrollen, tryckte tillbaka och satt där i 40 minuter och fattade ingenting. Har du någonsin sett ett avsnitt av en brittisk kriminalserie så vet du att det nästan inte går att förstå något från början och att det är en ren omöjlighet om du börjar mitt i. Men det var det värt! Han är visserligen awesome som Arthur men han ser snyggt proportionerlig ut i vanliga kläder. Och av intervjuerna att döma så har han en bra klädstil, till skillnad från vissa andra skådespelare (Host, Jensen Ackles, host).


Kommentarer
Postat av: Anna

OFTA? Det måste jag se!!!!

2009-12-31 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0