“The best way to pay for a lovely moment is to enjoy it.” - Richard Bach

Sitter och tittar på "En plats på landet". Jag tycker om det programet och "En plats i solen" som är samma sak fast då letar de efter hus i varma länder.
Jag älskar gamla engelska hus och stugor, de är helt underbara. Det är en av anledningara till att Midsomer Murders är ett av mina favoritprogram.
I alla fall så sitter jag här och undrar, har engelsmän ingen synonym till ordet "Lovely"? Varje gång kvinnan komenterade något hon tyckte om sa hon: "Lovely, it's lovely...really lovely."

Om jag hör ordet lovely igen så kommer jag...så kommer jag...ja jag vet inte vad jag kommer göra eftersom jag med stor sannolikhet kommer att höra det igen.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0