Söndag

"Anna du måste hjälpa mig att komma på en karaktär till min historia," sa jag till Anna idag, efter att ha gått och grubblat i närmare än vecka på detta. "Han ska ooosa av manlighet, ha hängslen och vara en ultimat seme." Den enda bilden jag får i huvudet är Captain Jack Harkness från Torchwood (ja, jag är obsessed, jag vet).
   Idésprutan (Anna alltså) började på direkten måla upp en bild av en väldigt cool snubbe, hon beskrev honom i minsta detalj och på ett väldigt roligt sätt.
   "Öh, vilket språk ska historien vara på?"
   "Engelska," svarade jag.
   "Då vill han heta... Eric."
   Jag tänkte direkt på Eric Northam i True blood. Det är helt och hållet Hannas fel.
   Efter att Anna hade beskrivit klart honom bad jag henne att komma på en uke också. Det gjorde hon förstås, han var lite lik Hiroki vilket var ganska roligt, dessutom gav Anna honom världens coolaste hår.
   "Vad heter han då?" frågade jag nyfiket.
   "Thomas," svarade hon tvärsäkert.
   "Hm, Eric och Tho... NEJ, ANNA HAN KAN INTE HETA THOMAS, TA BORT DET, TA BORT DET!!!"
   "Va?" sa hon förvånat, för jag tror knappast hon hade förväntat sig att jag skulle få ett utbrott.
   "TA BORT DET!!!"
   Efter att jag hade förklarat varför skrattade hon och sa åt mig att komma på ett eget namn. Jag sa Simon (och kom för övrigt direkt att tänka på Simon och Thomas, vilket inte heller var särskilt lyckat). Visst funkar Simon men... han passade mycket bättre till att heta Thomas. Herregud, vad har jag nu utsatt min stackars hjärna för?

För övrigt är det söndag kväll. Gud vad deprimerande. Jag tror jag måste sätta in en bild för att muntra upp mig själv.







Spoof med karaktärer/skådespelare från Torchwood. Hihihi!!!

PS: Kom precis på att jag har sett klart hela Torchwood season 1. Fan, nu mår jag dåligt igen...


PPS: Insåg precis att jag har skrivit Eric Northam istället för Eric Northman. Eric Nordskinka alltså, hahaha!!!

PPPS: Gud vilken dålig humor jag har.


Kommentarer
Postat av: Dena

Anna, You. Made. My. Day!!!



Dying on the floor for laughing to hard

2010-04-26 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0