Hemma i psykighetens näste

Det är en skam att jag inte ska läsa matte C. Jag har nämligen kommit på en alldeles egen ekvation: Anna-medicin=ångest. Oh well, förhoppningsvis resulterar det i att jag börjar träna regelbundet, jag har simmat två gånger den här veckan och på måndag ska jag, Emma och Dena pröva på jujutsu! Det kommer bli roligt!! Nu håller jag på att, hör och häpna, laga middag till die Familie. Jag vill äta Halloumi med bacon och eftersom jag är den enda som ens vet vad det är, är det jag som står för matlagningen. Har dock aldrig gjort det själv, så vi får väl se hur det går... Förresten så har jag stylat min kalender nu så nu är det en SPN-kalender (ja Dena, jag har övergått till "den mörka sidan", men det låter helt enkelt bättre med SPN än SN^^^) och den är råsnygg!!!

I alla fall. Jag skulle egentligen bara lägga upp ett youtubeklipp med en rolig kille som bashar Twilight lite lätt. Han har världens underbaraste dialekt och jag skulle kunna lyssna på hans reviews av varenda kapitel i Twilight (han har lagt upp det på youtube, att människan orkar) bara för hans röst. Seriously.



"I was mugged!"
"What did he look like?"
"He was tall with bronze hair."

Hehe...^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0