"A good puzzle, it's a fair thing. Nobody is lying. It's very clear, and the problem depends just on you." ~ Erno Rubik

Jag var död hela förra veckan och har inte lyckats återhämta mig förrän idag. Anledningen till min död är:
Lars Persson. Samhällskunskapslärare. Skitupg.

Iallafall nu ska jag leva livet, segla genom FN-Rollspelet imorgon samt övermorgon där jag representerar Ryssland. Har valt mitt namn: Nadja Nikolajevna. Roligt, roligt! Ska ha på mig en pälsmössa. Som tidigare sagt ska jag leva livet till och med vecka 9 då vi har 3 **** prov och 3 lika **** läxförhör. Då dör jag igen...

LÖSTE MIN ALLRA FÖRSTA RUBIK'S CUBE UNDER NATURKUNSKAPSLEKTIONEN IDAG!!! YEEEHAAA!!
Blev tvungen att låna Annas eftersom jag slets sönder min egen i frustration. Det är mattefunktioner alltihop. Vilket fick mig att börja gråta när jag först hörde det men nu är det klart WOHOO!


Surprise, suprise Emma har med sig skumgummipussel! Ett rosa och ett gult. I'm weird I know, med det är sjukt kul med knep och knop och pussel.



P.S. Biljetterna till Hannover, Tyskland är bokade och köpta.

P.S.S. Det är även biljetterna till "Alice in Wonderland 3D". Perfekta platser i mitten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0