“We have no right to ask when a sorrow comes, 'Why did this happen to me?' unless we ask the same question for every joy that comes our way.”

Nu är det min tur att få mitt hjärta krossat!

Portgas D. Ace är död.

Jag vet att han bara är en fiktiv karaktär men jag har suttit här i mitt rum och gråtit i en kvart och om det fortsätter så här kommer jag att gråta mig till sömns. Jag har aldrig reagerat så här starkt förut.
Han var min favorit i 420 kapitel!

Det känns förfärligt, hemskt, förskräckligt, fruktansvärt, gräsligt, ruskigt, ohyggligt och avskyvärt dåligt!




Rest in Peace


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Ursäkta min ofinhet, men vem fasen är han???

2010-02-24 @ 20:17:01
URL: http://skymf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0