"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." ~ Barney Stinson

Jag och Emma har under lunchen krossat Julias kärleks/sexfantasier om Neil Patrick Harris.

Julia: Men han är ju så söt.
Emma: Och öhh lite gay.
Julia: Va?! Vad menar du med det?
Jag: Han är gay. Har han inte haft en partner i typ 2 år?
Julia: Men, men varför har ingen sagt det till mig?
Emma: Jag trodde du visste!
Julia: Nej...nu tänker jag inte se på "How I met your mother" längre. Ja, ja jag har ju iallafall Shemar Moore kvar. Det går ju en massa ryckten om att han är gay också.
Jag: Ärligt talat skulle det inte förvåna mig.
Julia: Men tänk om han också är gay och jag blir ensam. Tänk om de blir tillsammans...hmm...(Julia får en aha-upplevelse)...ohh, det skulle vara fine...och så skulle jag kunna leva tillsammans med dem.
Jag: Men de skulle ju vara gay så de vill ju inte ha dig ändå.

Japp det var lunchen på Droskan. Jag och Anna fick en snilleblixt. Vi ville båda ha BÅDE pannkaka och lasagne. Så vi bestämmde oss för att jag skulle ta lasagne och Anna pannkaka. Sen delade vi som snälla små får. (Inside joke)


Biologisk skillnad mellan kvinnor och män: Boys have a penis and girls have a vagina.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Inte för att jag inte menar att gay people kan vara söta osv... :D haha

2010-01-22 @ 08:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0