"I don't know if I'm still The Rocket - perhaps I'm more like Thomas the Tank Engine these days!" ~ Ronnie O'Sullivan

Imorgon ska jag upp tidigt för att ta 7:23 bussen till skolan. Därför går jag upp på övervåningen för att hämta min mobil (aka reserv väckarklocka) och ser att Papa sitter och kollar på The Masters finalen på Eurosport. Jag kan inte fatta att jag missade den! O'Sullivan har fan tagit sig ända upp och jag glömmer bort den?! Han hade 9 frames mot Selbys 8 och det var försten till 10. Han ledde och gjorde några riktigt fina drag. Selby började tugga på kritan av nervositet. Sen, självklart, klantade han till det och Selby vann framet.
Aghgahgh jag orkar inte, nu går jag och lägger mig och får fråga Papa hur det gick imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0