“Obviously crime pays, or there'd be no crime.” ~ G. Gordon Liddy

Jag har blivit kriminell igen. Men det är värt det.
Har lyssnat på Glee-soundtracket på repeat och haft cravings för att se nästa avsnitt hela dagen (vilket säger ganska mycket med tanke på att jag vaknade klockan ett imorse/idag, sedan somnade om kl halv tre och sov till tio på kvällen). Till slut kunde jag inte hålla mig och laddade ner femte avsnittet. Det är bara för bra!!! Me love!!!! Första avsnittet tyckte jag var sådär (nja... vad är det här för skit egentligen?), andra avsnittet var bättre (ok, det tar sig...), tredje riktigt roligt (haha! Dena, kan vi inte se ett avsnitt till? Please?) och efter fjärde var jag helt såld (*dreglar* jag MÅSTE se mer Glee... abstinens... meraaa... Hej jag heter Anna Wiklund och jag är Glee-beroende). Det är så awesomeish roligt!!!! Det är:
1. Helt puckat
    En lärare "putsar" varenda vindruva innan hon stoppar det i munnen, en annan lärare slutade och började langa knark istället. En kvinna låtsas vara gravid och en elev är gravid med sin pojkväns bästa kompis fast alla de tre sistnämda är medlemmar i skolans Celibacy Club.
2. Stereotypiskt
    Alla cheerleaders är elaka och går ständigt omkring i sina dräkter och the gay kid är så fruktansvärt stereotypiskt gay så det inte är sant.
3. Asroligt!!!!
   Plötsligt dansar hela fotbollslaget till Single Ladies på fotbollsplanen iförda alla skydd vilket gör deras axlar enorma... hahaha!!




Jacob: Show me your bra.
Rachel: You mean the one I'm wearing?
Jacob: If you want a good review, show me your over-the-shoulder-bolder-holder.
Rachel: No way!
Jacob: Do the right thing. All the great actresses take their clothes off.
Sandy: Well I have no problem with nudity. Let me tell you about my plan production of Equus. Have you ever hung out at a stable?

En aning förkortat, but you get the picture... hilarious! Aja, klockan är snart halv tre, jag borde nog gå och lägga mig. Har varit borta i hjärnan hela dagen, så yr så att jag knappt har kunnat stå och förmodligen har jag feber. Jag måste ta mig till skolan på måndag, fast vi har ledigt, för jag har glömt matteboken... suck.
Godnatt.

... Just a small town girl, living in a lonely world...
Sluta hjärna, håll tyst, jag ska soova!
... All the single ladies...


Oh show, I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0