“The object of a new year is not that we should have a new year. It is that we should have a new soul.” ~ G. K. Chesterton

Jaha, så har ännu ett år gått. Jag är mycket besviken på mig själv över att jag aldrig lärde mig "Ring, klocka, ring"-dikten utantill. Jaja, det får bli under det här året då! Hur som helst så tror jag att det här kommer att bli ett bra år. Jag har sammanställt en fin liten lista över bra grejer som händer:

1. Det som kommer närmast är något som vi alla har väntat på. Spänningen är olidlig och äntligen kommer vi att veta fortsättningen i denna superdeprimerade, känslobombsladdade serie. Ääääntligen börjar Supernatural om igen!!!!
2. TYSKLAND HERE I COME! I år ska jag åka till... vänta, vad heter Tyskland på Louise Rennison-språket?? Hjälp Dena!!!! Jaja, jag får väl kalla det Spangleferkelland så länge.
3. Hiyya! Twack! Bam! Slash! Tekkenfilmen kommer ut! Hm, jag måste börja lära mig släktträdet igen...
4. I sommar ska jag åka till Blekinges djungler och kämpa mot de dödsfarliga bestarna som härskar där: Fästingar. Jag ska offra mig själv till de blodtörstiga djuren för att åka och hälsa på Anna (inte mig själv, dårå...)
5. Nytt år. Nya möjligheter. Ny själ. Jag ska bli en ny människa.
    Men hur sjutton blir man det??? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0