Tyskisar...(UPDATE)

YES! Jag fick bara en tysk och inte två! Men däremot så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag läste min tysks profil och blev rent ut oroad samt smått förundrad.

Det här var mejlet (och svaret) jag skickade till Birke (tyskaläraren) innan de bestämt vem vi skulle få:

Notera att de inte skulle vara så vilda. I hennes profil står det att hon gillar att gå på disco och party. OCH hon gillar Grey's anatomy...inte bra. Hon är heller ingen vegetarian som man kan tycka är okej eftersom det gör det hela lättare men hon gillar inte kött...eller fisk...nehe men vad hade hon då tänkt äta, gräs? Nej skojar bara vi får väl helt enkelt äta vegetariskt i en vecka. Men allmänt verkar hon väldigt nice.

P.S. Det står inte ett pip om Twiligth på hennes presentation. Hurray!

P.P.S. Däremot finns den inte med på listan på saker hon inte tycker om heller. Hmm...

P.P.P.S. Tagga Ritter sportfabriken när vi far till Tyskland!

P.P.P.P.S. Hur många P:n får man ha innan det säger stop?

P.P.P.P.P.S. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0