Annas awesomeliga planering över hennes resterande awesomeliga sommarlov

Guten Nacht!

Först av allt, Dena ÄNTLIGEN kommer du hem!!!! Du har varit borta alldeles för länge!! Vi har mycket att ta igen. Jag snackar om squelning över diverse saker och skriva bok och se på Torchwood!

Så, nu när jag har sagt det går jag raskt vidare till min planering.

Onsdag till lördag: Denna trevliga dag ska jag åka till Aspliden med Hanna och vi ska ha roligt och spela in en kort-stum-film och skriva fan fiction och grejs. Förhoppningsvis joinar Emma oss också.
Söndag (eller måndag eller vilken dag som nu passar bäst): Dena - vi måste gå på bio!!! It's time for "forever after".
Nästa vecka: Se på Torchwood. Dena, se till att avvara några dagar för denna viktiga sak - vi har bara nio dagar kvar (räknat från söndag) att se klart hela serien! Sedan ska Emma och Dena och jag ha en tagga-inför-england-kväll och se på Midsummer Murders (när Orlando Bloom är med) och ev Sherlock Holmes (med Ianto). (ni är väl fortfarande på?)
Söndag nästa vecka till lördagen veckan därpå: Emma, Dena och jag far till ENGLAND!!!

Sedan är det två veckor och typ två dagar till skolan börjar. Jag ska först och främst gråta av glädje över att Anna har kommit hem, sedan vara med henne non stop, sen, Dena, måste vi skriva bok. Måste också köpa en massa school supplies och hitta den perfekta kalendern (och det är svårt, ska jag säga. Detta är någonting jag tar på mycket stort allvar).

Fredagen den tjugonde augusti: Hanna, Sofia och jag ska till sommardroskan (en rain check på förra gången vi skulle gå ut men krogen var stängd). Johanna ska förmodligen med och jag tycker att resten av gänget också ska henka, det blir som en hejdåfest för Hanna så alla borde skriva in detta datum i sina kalendrar NU.

Tja, sen börjar skolan och håller igång i ett helt läsår. Inte säker på om jag ska se fram emot det eller bara tycka att det är hemskt. Känner mig lite velig här. Hm... ja det är ju ett bra tag kvar så vem bryr sig, länge leve sommarlovet!

Kommentarer
Postat av: Dena

Count me in on everything! Just make sure to remind me :P

2010-07-28 @ 21:46:39
URL: http://skymf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0