...

Jag sitter i abstinensens håla. Anna är borta. Dena är borta. Fanny är borta. Hanna och Emma åker bort imorgon. Oraphan är borta (i sex månader!). Conclusion: the inner circle is away!! Vad fasen gör jag i Umeå?!?!?!?!?!

Jaha... sitter och tittar på pappas kreativa lösning av fönsterstopp. Han har kilat ner två saxar mellan hålen i fönsterbrädan och på så sätt hakat fast fönstret mitt emellan. Vem kommer på såna weirda grejer?

Jag började skriva en historia igår. Den var awesome, men nu är jag fast.

Längtar efter att se på Torchwood. Just då när Ianto snubblar på grund av Owens weird device och sedan ställer sig upp som om ingenting har hänt.

Såg två avsnitt av Grey's Anatomy igår. Det är så himla mycket angst HELA TIDEN. Men man blir fast som en gurka, och sitter och stirrar in i tv-skärmen.

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och vrida mig i självömkan. Kanske har vi nåt godis, månne tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0