“The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel the pain.” ~ Jennifer Aniston

Asså, nu var det meningen att jag skulle berätta om min tur i Göteborg men Annas tidigare inlägg om Supernatural på årets Comic-con (Som jag, efter att ha läst det där är glad för att jag inte var med på) har fått mig att må så dåligt (kan också delvis bero på att jag ätit godis och druckit läsk VÄLDIGT mycket just nu) att jag inte orkar. Göteborg får vänta.

Vet ni vad det värsta jag vet som kan hända i en TV-serie är? Att de hoppar fram x-antal år in i framtiden och sen måste jobba på att få publiken att fatta vad som hänt men som de bestämt sig för att inte visa. HATE IT!
Varför, varför ska de göra de i Supernatural?!

Grhrhrhg...jag kommer gråta mig själv till sömns i natt.

Anna, all den smärta jag åstakommit dig den tid vi kännt varandra genom att introducera dig till hemskheter som vägra släppa taget, har du nu, med ett inlägg, åstakommit mig tio gånger om...


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, då kan vi känna sympatismärta för varandra:P såg inte att du postade typ tio minuter innan mig, hehe... iaf, vi får ses när vi båda kommer hem igen!

2010-07-28 @ 00:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0