Home at last!

Kom hem igår. Det blev en väldigt oväntad dag. Jag sitter inne på Max med familjen och väntar på mat så ringer min mobil. Överaskande nog (Positivt överaskande så klart) var det Emelie. Komversationen började så här:

Dena: Hallå.
Emelie: Hej Dena, vad gör du?
Dena: Sitter fast i Sundsvall.
Emelie: Vad fan gör du i Sundsvall?

O.s.v. det slutade med att jag accepterade att följa med ut. Jag är lika förvånad som Emelie att jag sa ja. Stötte på lite problem eftersom jag inte hade några kläder (jag har just kommit hem efter en två veckors semester, duh!) Anyway, så kom jag (alldeles) försent hem till Emelie och till min fasa hade hon förberett en cykel till mig. (Nooooo...) Det gick faktiskt jätte bra och det var den roligaste cykeln jag cyklat på.
Förfest, Droskan och hem. Kl. fyra på morgonen. Safe to say jag var trött som *****. Men det var kul men hallå det är alltid kul och vara med Emelie.

Jag hoppas du inte ångrar dig Emelie, om du gör det I TOLD YOU SO! (Sorry jag får inte säga det så ofta ^^)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0