"Yeah, that's kind of the idea, dickhead." ~ Ryan

Träffade Emelie och Helena. Jag har verkligen saknat dem! Det går alldeles för lång tid efter varje gång vi möts. Vi pratade lite, umgicks lite, bakade en kladdkaka och kokade te. Hela poängen med mötet (förutom att ses) var att se på Supernatural. När Helena ringde och sa att jag skulle ta med mina SN skivor kom jag på att jag tappat bort alla. Emelie sa då att jag borde skämmas och att det var som om en präst skulle ha tappat bort sina biblar. Hon är förövrigt riktigt stolt över den metaforen. Vilket hon borde vara, den var fyndigt. (Bara för det sprang jag runt, runt i huset tills jag hittade en cd iallafall.) Tyvärr blev vi alla riktigt besvikna eftersom cd inte funkade. :(
Efter några om och men bestämde vi oss för att se filmen "Final Call". (Enligt mig, enligt Emelie heter den "Cellular" (Båda är rätt)) Den är sjukt bra och har allt en film ska ha! (...explotioner, många pang, pang scener, dirty cops, ect ect...) Jag kunde inte komma ihåg om jag tyckte Chris Evans var snygg eller inte. That dude is seriously weird! Sometimes he's hot, sometimes he's really not! Under filmen kunde jag inte tänka på något annat än hans fula tatueringar.


Hela kvällen var awesome och jag hoppas att vi kommer att se lite oftare. ^^


När jag kom hem kom jag fram till tre saker:

1. Chris Evans var snygg i filmen.
2. Jag ska börja se Twin Peaks. (Om än bara för att Papa tycker att de suger.)
3. Jag måste spela Robinson spelet jag hittade, som jag älskade när jag var liten.







Kommentarer
Postat av: emelie

DENA JAG FICK EN ASBRA IDÉ!!!!!!!!!!!! Twin peaks äger och när du börjar se det kommer du känna ett behov av att testa körsbärspaj. SÅ: vi köper körsbär, gör en körsbärspaj, förfinar vår teknik i att göra knutar på "pinnarna" som blir över och ser lite twin peaks. ÄR DU DOWN?! :D Sjukt mysigt, kul och trevligt var det. igår med!



Fishbone...

2010-07-15 @ 20:03:15
Postat av: Dena

I am so ON!



Låter som en fantastisk idé. Det har varit jättekul de senaste gångerna!

2010-07-15 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0