Fredag, fredag, fredag!

På torsdag är det ärtsoppa, på lördag är det fest
men fredag är ändå den dagen som känns bäst
ge mig då kyckling, för det ska det va'
jag vill ha fredag idag


Idag när pappa och jag for och handlade började jag sjunga på den här låten när vati kommenterade att det är fredag idag (han tycker om att upplysa folk vilken dag det är, det gör han för jämnan). Då påminde vati mig om att vi faktiskt ska äta kyckling idag och det tyckte jag var väldigt roooligt (egentligen inte, men jag är förvånande nog hög på livet idag).


På affären hittade jag (do do do) corny!!! De underbara müsli bars som jag åt massor av i Tyskland! Jag blev helt underbart lycklig över att mitt tyska godis finns här så jag ska nästan skulle kunna skriva en hyllning till Ica på Mariehem.

Ikväll kommer Dena till mig och vi ska se på: ...outside the goverment, beyond the police... det vill säga Torchwood. Yey!!!! Jag känner mig väldigt flummig idag så jag tror jag ska sluta skriva nu innan jag säger någonting (ännu mer) knäppt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0