Jag är djupt upprörd

Är det någon som har kvar VK från i fredags? Titta då längs bak i del 2, vid tvprogrammen. Där finns en fin liten bild på Sam and Dean under rubriken "Drama idag". VK annonserar säsongsstart (host, de börjar med det sjätte avsnittet) för Supernatural och har skrivit en notis om serien (och jag kopierar till punkt och pricka):

Skrönor som blir till verklighet
Bröderna Dan och Sean fortsätter sin kamp mot ondskefulla demoner i den övernaturliga dramaserien "Supernatural". I det sjätte avsnittet besöker de en stad där skrönor och fantasier blir verklighet. Det visar sig snart att det är en 11-årig pojke som ligger bakom händelserna.


Ursäkta mig men... DAN OCH SEAN?!?! Har de svårt för att stava eller? Puckon! Att Dean skulle kalla sig för Sean är ungefär lika stor chans som att Sam skulle vara Gud. Det vill säga lika med noll. Det här är vad jag kallar en riktigt djup Skymf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0