Jaha... då vet jag vem jag ska gifta mig med då.

Jag och (den andra)Anna bestämde oss för att spå i framtiden på det gamla traditionella sättet; nämligen att plocka sju sorters blommor på midsommar och lägga de under kudden och (förhoppningsvis) drömma om vår framtida fästman (ja, alltså, vi ska ju ha en var - polygami är inte riktigt min grej).

Vi gick ut vid elvatiden på kvällen och jag hann vara offer för en supermyggattack på de fjuttiga fem minuter som vi tillbringade vid de vilda blommorna. När jag kom hem la jag blommorna under kudden och koncentrerade mig djupt på att tänka på Dean Winchester (för det sägs ju att man drömmer om det man tänker på innan man somnar).

Jag kommer sällan ihåg mina drömmar. Självklart skulle jag just den här natten drömma tusen olika konstiga saker, allt från att hela gänget hade börjat på Midgård till jag var med i en musikal och improviserade en hel akt för alla hade glömt sina repliker. Det fanns bara fyra killar med i drömmarna, och de var:

*En galen man som uppträdde i musikalen. Han sjöng någon slags rocklåt och dansade runt på scenen med en barnvagn (Jag vill inte gifta mig med en galning, tack så mycket)

*En man iförd först en hunddräkt och senare en clowndräkt. (Aldrig i livet, han skulle skämma ut mig)

*En avtändande man i 45-årsåldern med yvig mustasch. (Öh... nej tack)

*William Schuester. Alltså en karaktär från glee.

Jaha, det får väl bli Will då. Förhoppningsvis lyckas han charma mig med lite sång och dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0