Snart, snart är friheten här och då ska jag sooooooova

Möhö! Jag håller på att dö på allting! Jag vill bara ha sommarlov nuuu, och när den dagen äntligen kommer ska jag lägga mig i min säng och sova i ett helt dygn. Jag behöver ta igen mig.

Det är fortfarande tre dagar kvar plus helg...

Fredag: Prov i kroppens innandöme. Jag tror det kanske går bra. Kommer i alla fall ihåg att patogen+flagga kan klumpa ihop sig med en anna patogen+flagga till en superklump.
Lördag: Cykla på stan. Man får ett gratis sadelskydd. Jaa, det är ju alltid något... Sträckan är ju "bara" (som Emma så glatt uttryckte) typ fem kilometer.
Söndag: Sova. Sova. Sova.
Måndag: Brännboll. (Vem känner sig taggad? INTE JAG!!!!! Mina lärare är sportigare än sportfånar utom gympaläraren som nyligen har opererat ut skulderbladen och satt fast de i höften)
Tisdag: Avslutning!!! Kom igen Anna, don't stop believin' för det är inte så länge kvar!

Jag känner för att sträck-se Torchwood. Sist jag såg det gick det ju inte så bra eftersom jag såg det med Fröken Doctor-Who-är-mycket-bättre-duh: Anna. Jag envisades i alla fall med att se en av de sista scenerna tre gånger på raken. Anna envisades med att Owen ser ut som en groda. Jag valde att ignorera henne.

Jag: Titta! Nu kommer han gående! He's alive! Och nu kommer Tosh!
Anna: Owen ser ut som en groda.
Jag: Och nu kommer Ianto!! Kolla, kolla, nu går de mot varandra-
Anna: Groda...
Jag: -och nu kommer kyssen!!! *squeal*
Anna: Groda...
Jag: Nej, nu kommer Owen, åh, det är awkward!
Anna: G.R.O.D.A.
Jag: Kolla hur Jack bara håller om honom, det är så gulligt!
Anna: GRODA.
Jag: Det är så random att han kysser honom på huvudet!
Anna: GRODA!!!!!!


Det är fina samtal vi har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0