"Lancelotta Rittertochter..."

Oh, oh, oh glömde berätta! Först till Mama: De l°ter mig inte betala för n°gonting!

Och för det andra Anna: Vi gick förbi en bok affär och tittade p° engelska böcker. P° väg ut var det en massa böcker p° rea för 2.20 euro styck. Jag tittade runt för att se om jag hittade n°got lätt att försöka först° mig p°. Vet du vad jag hittade istället? En hel hög med Sjöwall och Wahlöö böcker! Hade aldrig äns reagerat om du inte s° envist trängt in de namnen i huvudet p° mig. Jag köpte en, eller tja jag fick en eftersom det vägrade l°ta mig betala men den heter iallafall: Die Tote im Götakanal. (Ein Kommissar-Beck-Roman) Hihihihi!

Fatta vad Stieg Larsson är populär här! Det var en snubbe p° tunnelbannan som läste en bok som hette: The girl with the dragon tattoo. Tyckte det lätt bekannt s° jag stirrade p° killen tills han lyfte upp boken och s°g att det stog Larsson p° bokryggen. (Det är för övrigt den engelska titeln p° Män som hatar kvinnor) Bokhyllorna är fulla med hans böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0