"Life is an endless struggle full of frustrations and challenges, but eventually you find a hair stylist you like." ~ Author Unknown

En lektion idag! Engelska kl 14:25. Lite drygt jag vet men sjuk sovmorron! Iallafall så har jag tråkigt så jag ska klippa mig nu eftersom jag har tröttnat på mitt hår igen. Vet inte hur det kommer att bli men jag hoppas jag kommer på något innan ett.


JAG ÅNGRAR MIG! VILL INTE FARA TILL TYSKLAND!!! 
Det är 3 dagar kvar innan jag far till Stockholm = 5 dagar innan Tyskland och jag har inte packat, inte skaffat ledighet, inte pratat med Lars angående lappen, vågar inte möta Peter och EXPLODERAR snart av stress!

Andas in...andas ut...andas in...andas ut...*svimmar*





Något sånt här kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0