Min dator! Woho! Trodde aldrig att jag skulle sakna bokstaven å så mycket!

Seriöst om jag är på en främmande plats med främmande människor, GE MIG INTE ETT VAL!
Det slutar aldrig bra. Igår var jag hos en vän till mina föräldrar och hon sa att jag kunde antingen gå in i hennes dotters rum eller följa med in i köket. Det slutade med att jag stod i hallen i 5 minuter tills hon kom tillbaka och sa att jag kunde titta på TV i dotterns rum. Frågar någon mig en ja eller nej fråga om tex saker jag tycker om eller om jag vill ha något säger jag nej. Enkelt. Nej. Det går nästan aldrig fel.

När jag fick internet på min dator, de första jag gjorde var att kolla om det kommit några nya Jack/Ianto fics. I am obsessed I know. De är så söta vad Anna än säger. Förövrigt är det inte britter som gillar att klä ut sig till fiskar. Det är Walsare.

Har idag spenderat 1 timme och 46 minuter av mitt liv som jag aldrig kommer att få tillbaka på att se en Arnold Schwarzenegger film. Den hette Predator. LAME. Det var bara en fin scen med fullmåne och vattenfall.

P.S. Anna om du vill ha ett kort måste du ge mig din adress!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0