PANIK! x 1.000.000.000

EDIT (Tisdagens inlägg):

VILL FORTFARANDE INTE ÅKA! Kommer vara fast i Stockholm i två dagar! HATAR STOCKHOLM!!!
Det är en dag tills jag far dit = 3 dar till Tyskland, har fortfarande INTE packat, har halvt skaffat ledighet,
...har faktiskt pratatat med Lars angående lappen, en upg som han tvingade på Birke med ursäkten att den måste vara på tyska, vågar möta Peter från och med imorgon (tekniskt sätt idag kl är 01:35) och exploderar snart ändå...

P.S. Anna FYI så tar jag med mig din Rubiks Cubes till Tyskland, hoppas du inte saknar den.




P.P.S Om den slits sönder (av mig) eller tappas bort lovar och svär jag på att köpa en sprillans ny!

P.P.P.S Nej om jag inte orkar sätt upp en bild på mig på Fume trots Birkes rage så orkar jag inte sätta upp en bild på min nya frisyr här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0