"She put the lime in the coconut, she drank them both up...

Fan asså, läste en Janto (Jack/Ianto...Torchwood Anna (fast jag blir förvånad om du inte kommer ihåg det vid det här laget.)) fanfic för några dagar sedan och kan inte få den sabla låten UR HUVUDET! Det var roligt de 20 första gångerna jag sjöng den men efter 178+ gånger börjar jag tröttna. Det värsta är att scenen i fanficen var så weird att jag inte kan sluta skratta så fort jag tänker på den (Ianto stod fast kedjad i taket (naken) i en källare och sjöng den in his head för att han: couldn't do the accent, and without the accent, he couldn't really do the song justice. Plus det fanns en kamera så det skulle kunna bli Blackmail Material. Don't ask...just don't ask.) Hahaha titta nu sitter jag här och asgarvar i ett tomt rum. I'm going insane!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0