Gesundheit!

Wooo har det tv° senaste dagarna varit jobbiga. Ig°r var jag dödsförkyld och sov bort nästa en hel dag. Fick se när ryssen, Frau Frass (I know, i know :D) skapade en kräm. Vem viste att man behövde en mikroskop/teleskop liknade pryl för att göra handkräm? Jag trodde en visp räckte. Deras hokospokos hörna är jätte intressant. Det ser ut som det är apoteket som de hade i Merlin avsnittet med häxjägaren. Pulver och växter i gulbruna glasflaskor. Det roligaste med stället är att deras igentliga labb används som kök. P° tal om kök, s° v°gade jag inte prova "Sweet kiss" igen. Jag valde ett annat te som skulle smaka hallon och vanilj. Det var ett val jag snart skulle °ngra. Teet blev LILA. Jag skojar inte. LILA! Hallon är röda. Vanilj är vitt. Vad f*n är det d° som blir lila?
Fick träffa chefen. En trevlig kort tant. Idag fick jag göra en handkräm. Den blev tjockrosa. Hmm..?

Idag har alla här varit lite nere. Den yngre sonen som just nu är i Australien har f°tt ett brev hit som säger att han kanske ska böta 5,100 euro för nedladdning av musik. 5,100 euro = 51,000 kr.
It is safe to say att när han kommer tillbaka om 2 veckor är han död.

S°g en cool t-shirt i ett skyltfönster för n°n dag sen. Det var svart med texten:

Samstag
Sonntag
Scheißetag
Scheißetag
Scheißetag
Scheißetag
Freitagabend
Samstag
Sonntag

Tyckte det var roligt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0