"Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invents the airplane and the pessimist the parachute." ~ Gil Stern

Dena: Det kommer sluta med att jag glömer nått så trivialt som en tandborste.
Emma: Ja, men jag är ganska säker på att de har tandborstar i Tyskland.

Nu visade det sig att jag glömde något som inte går att köpa i Tyskland, inte i Stockholm heller. Sladden till kameran. Den som kopplas till datorn. Såå, inga bilder förrän jag är tillbaka. :(



In Stockholm!

Hate Stockholm...

Tog en tripp till gamla stan och besökte det enda bra med Stockholm: SF-bokhandeln.
Hittade nästan 100 saker som jag ville ha men jag var tvungen att tänka på hur mycket som skulle få plats i resväskan. Det blev ingen Supernatural pocket utan det blev, Anna slå mig inte när jag kommer tillbaka men:
TORCHWOOD SEASON 1!!! *Squeeeeeeeeeeeel* Best TV-show EVER! (Efter Supernatural förstås!)




Efteråt åt jag på mina föräldrars väns italienska restaurang, pasta med oxfile. Yummy!

Mitt flyg far imorgon kl 12:35. Pirrigt!
Aja, får se till att fixa stadigt internet där. Under det här inläggat har internetet dött 8 ggr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0