Snabb summary a la Dena


Skulle flyga, Anna blev rädd för att behöva sitta själv sa vi bytte biljetter.
Blev tvingad av Birke att sätta mig hos Fanny och Anna iallafall.
Skrämde upp dem bada när jag satte pa mi Ipod under landningen. (Man far inte göra det men...he he he)
Betalade groteskt mycke för en macka som inte förtjänade mina pengar. Köper en cola nästa gang.
Flög till Copenhagen, Danmark. Sov hela vägen. Pa flygplatsen tog Janikke kort med den danska militären. Random.
Flög till Tyskland i ett miniplan (se Annas inlägg tidigare) sov lite till. När vi landade var alla nervvrak. Utom jag. Det var som om jag var en levande död. Kunde seriöst inte bry mig mindre. Träffade tysken, akte iväg med S-bahn och förvirrade min och Fannys tysk med ordet komish.
Tyskens, som förövrigt heter Katja, familj är trevlig och de har ett sött litet hus. De har ocksa en fransk utbytes student till söndag.


Sitter nu pa skolan. Tyskarna har just börjat med projekten vi redan är klara med pga Birke. Ska snart ha sport och skämma ut mig. Sedan bär det av till Wasen festivalen. A.K.A. OKTOBER FEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0